דף הבית » מדריך SEO » כל המידע על: איך לבחור מומחה קידום אתרים

כל המידע על: איך לבחור מומחה קידום אתרים

איך לבחור מומחה קידום אתרים

בעולם של היום, מנועי החיפוש הופכים יותר ויותר למקור התוכן העיקרי. הם כעת דרך להביא את האתר שלך בעמוד הראשון של גוגל ומנועי חיפוש אחרים.

מומחה SEO הוא אדם שיכול לעזור לך למצוא את קהל היעד שלך, לגרום לו ללחוץ על האתר שלך ולהמיר אותם ללקוחות. אם מצאתם מומחה קידום אתרים מעולה, הנה כמה טיפים לבחירת אחד:

1. אל תשאל הרבה שאלות, פשוט תשאל שאלות טובות. רוב אנשי ה-SEO אינם מדברים הרבה אנגלית וקשה לדעת מה הם באמת מנסים לומר. המטרה שלך כשאתה שוכר עוסק בקידום אתרים היא להשיג תוצאות במהירות ולשלם בכסף כדי שתוכל לקבל את כספך בחזרה מהחברה לפני שהם השאירו יותר מדי הופעות איכותיות באתר או בדף שלך (כלומר בגוגל, בינג וכו.). אם אתה בונה אמון עם מומחה ה-SEO שלך על ידי שאילת שאלות טובות, הם ישמחו מאוד לעזור לך.

2. שאל את מומחה ה-SEO שלך אם יש לו/היא ניסיון בתעשייה. הקפד לדעת באיזה סוג של חברות הם עובדים שכן זה יחסוך לך כסף בטווח הארוך! הרבה יותר קל למצוא איש קידום אתרים טוב שיש לו ניסיון במה שאתה רוצה שהוא יעשה, מאשר מישהו חדש ועדיין לומד הכל על קידום אתרים ולא יודע דבר על זה.

3. שימו לב לעמוד החברה (אם אתם שוכרים חברת קידום אתרים). זהו החלק החשוב ביותר במציאת איש מקצוע קידום אתרים. אם יש להם קישור בדף החברה שלהם לחברות אחרות שהם עובדים בהן, זה אומר שיש להם ניסיון ויכולים לעזור לך לבצע את עבודת האופטימיזציה למנועי החיפוש שלך כמו שצריך.

4. בדוק את הביקורות שלהם באינטרנט. אם האנשים האלה באמת רציניים לעזור לך להפעיל את העסק שלך על רגל ימין עם Google, וודא שביקורות יקראו כך: “אני ישתמש בהם שוב” עם כמה הערות חיוביות.

5. בקש מחברים ובני משפחה להתייחסות, מכיוון שאנשים אלה יכולים להיות המקורות הטובים ביותר שלך!

נראה שיש הרבה עבודה לעשות, לא? אבל בסופו של דבר, זה ישתלם בגדול ברגע שתמצא את חברת SEO המושלמת שתעשה את כל העבודה הקשה בשבילך! בסופו של דבר, זה ישתלם בגדול ברגע שתמצא את חברת SEO המושלמת שתעשה את כל העבודה הקשה בשבילך! קבל עסקה טובה. נהל משא ומתן עם הסוכנים המקומיים שלך בשוק כדי לעזור לצמצם את העמלות הנוספות.

מקדמת אתרים

מקדמי אתרים יכולים להיות כל אחד ממחלקת שיווק, מעצב אתרים או מפתח. הם נשכרים בדרך כלל על ידי חברות שצריכות לייצר יותר מבקרים לאתרים שלהן. הם יכולים לעזור לך למצוא את מה שאתה מחפש, על ידי הצגת מוצרים או שירותים רלוונטיים שמעניינים אותך, וגם על ידי הסבר על מוצרים חדשים שעשויים לעניין אותך גם כן. ישנן דרכים רבות להפוך למקדם אתרים, אך אחת הדרכים היא לבנות נוכחות מקוונת בנישה שלך ולאחר מכן לנסות למשוך מבקרים לאתר שלך באמצעות ערוצי מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר וכו’.

 

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן