דף הבית » מידע מקצועי » איך לעשות קידום אתרים לבד? טיפים והנחיות יעילים

איך לעשות קידום אתרים לבד? טיפים והנחיות יעילים

איך לעשות קידום אתרים לבד

אם אתה רוצה לקדם את האתר שלך, אתה צריך לוודא שיש לך עיצוב אתר טוב. עליך לוודא שהאתר שלך קל למשתמשים לנווט ולמצוא את מה שהם מחפשים. . זה יעזור לך לקבל יותר לידים ולקוחות. כמו כן, תוכל לקבל מידע נוסף על כרטיס אשראי ומידע אחר שהאתר שלך צריך. לכל עסק יש את הסגנון שלו, אז אתה צריך להשתמש בו אם אתה רוצה שהאתר שלך יילקח ברצינות.

האתר שלך צריך לכלול גם חלק מהאלמנטים המשמשים באתרים אחרים. אתה צריך מראה מקצועי לאתר שלך כדי שהוא יוכל למשוך את תשומת הלב של אנשים ולגרום להם לרצות לראות מה יש לחברה שלך . אתה יכול להשתמש בחבילת עיצוב אתר כדי לגרום לאתר שלך להיראות נהדר. זה ייתן לך את הטוב משני העולמות. אתה יכול לקבל אתר שנראה מקצועי, אבל גם לקבל את ההתאמות האישיות שאתה צריך. זה יעזור לך להגדיל את העסק שלך ולהגדיל את המכירות.

בניית אתרים

בניית אתרים היא חלק חשוב ומכריע בכל אתר אינטרנט. זה הדבר שמחזיק את האתר ביחד. בלי זה, לא תהיה שום דרך עבור משתמש לנווט באתר שלך ולמצוא את מה שהוא או היא צריכים.

אם אתה בונה אתר חדש, תצטרך לחשוב איך הוא ייראה במכשירים של משתמשי הקצה שלך. עליך לחשוב כיצד תוכל ליצור את חוויית המשתמש הטובה ביותר במכשירים ניידים כמו גם במחשבים שולחניים.

בחלק זה, נדון בכמה מההיבטים השונים של פיתוח אתרים שאתה יכול לקחת בחשבון בעת עיצוב האתר הבא שלך. חלק מהם הם:

1. עיצוב רספונסיבי: זה פשוט לציין שצפיפות הפיקסלים של כל מסך והרזולוציה של המסך שלו יכולים להיות שונים זה מזה: בטלפון, כשאתה צופה באתר, העיניים שלך מותאמות באופן טבעי להסתכל על פיקסלים ולא בפיקסלים בלבד. אתה צריך לזכור זאת בעת עיצוב האתר שלך. כאשר אתה מעצב דפי אינטרנט עבור מכשירים ניידים, תחילה חשוב על “איך האתר ייראה בתצוגה שלי?” או “איזה גודל התצוגה שלי ?”.

2. תמונות רספונסיביות: כשמעצבים אתר אינטרנט, לפעמים צריך להקטין את התמונות כדי להתאים אותן למסכים הקטנים של מכשירי סלולר. זה נכון במיוחד כאשר התוכן שלך מופיע גם בגדלים שונים. אנו ממליצים לך לאגד חלקים מסוימים באתר שלך לממדים ספציפיים , כך שכאשר הם ייפתחו במכשירים ניידים, הם יוצגו כראוי וישנו את הגודל באופן אוטומטי רק לפי הצורך . זה יכול לחסוך ממך את הצורך לשנות את הגודל בכל פעם שתמונה נטענת. או אם אתה רוצה להציג אותו על מסך קטן יותר.

3. CSS ו-HTML: באופן כללי, אנו לא ממליצים להשתמש בקובצי CSS או HTML חיצוניים באתרים שלך. אבל ישנם מצבים שבהם קבצים אלה יכולים להיות שימושיים (כמו עם גרפיקה), אך אנו רואים בהם גם תרגול גרוע מכיוון שהם אינם מוצגים כראוי, ובסופו של דבר אתה שומר גרסאות שונות של אותה תמונה ורכיבי אתר במיקומים שונים באתר שלך. אתר (וסביר יותר שזה יגרום לבעיות ככל שהזמן חולף).

קידום אתרים בגוגל בחינם

החשיבות של קידום אתרים בגוגל הולכת ומתבהרת. לכן, הכרחי שתעשה כמיטב יכולתך כדי לדרג גבוה במנועי החיפוש.

גוגל הפכה לכלי רב עוצמה עבור עסקי האופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). יש לו את היכולת לדרג גבוה במנועי החיפוש וזה לא עולה כלום להשתמש בו. ישנן דרכים רבות להשתמש בגוגל למטרות SEO. חלק מהם הם: גוגל אדוורדס מאפשר לעסקים המתעניינים לקנות גישה לרשת הפרסום של גוגל. זהו שירות חינמי של “פרסום לייק”. המפרסמים יכולים למקד את המודעות לפי מיקומם ודמוגרפיה שלהם. הפרסומות יופיעו במנועי חיפוש (גוגל, יאהו!, Baidu, …). דוגמה אחת לשימוש ב-Google Adwords: אתר של סוכנות רכב יכול לפרסם מוצרים למכירה בסין על ידי רכישת מודעות בלחיצה אחת מהאינטרנט.

 

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן